Angrerett

Som privatperson har du i henhold til Angrerettloven 14 dagers ubetinget angrerett på kjøp gjort i nettbutikken vår. Angreretten gjelder i 14 dager fra den dagen du mottar produktet. Ønsker du å benytte deg av den, må du gi oss beskjed via telefon 66 82 26 60 eller e-post salg@japanphoto.no innen angreretten er utløpt, og du mottar da et returnummer som postforsendelsen skal merkes med.

En vare som returneres på angrerett skal kunne selges som ny. I praksis vil dette si at den må returneres i samme stand og mengde som da du mottok produktet og slik du forventer at et nytt produkt skal leveres. Brutt forsegling på programvare, minnekort og lignende opphever angreretten. Varer som kommer i retur uten at dette er overholdt blir returnert til avsender. Varen skal returneres komplett i original og uskadet emballasje, og det må ikke skrives, settes på merkelapper eller tapes direkte på originalemballasjen. Du er selv ansvarlig for returforsendelsen, og derfor anbefaler vi at du sender pakken som Norgespakke på grunn av sporingsmulighetene.

Angrerettskjemaet kan lastes ned og skrives ut HER.

Er ordren betalt med postoppkrav som betalingsmåte, må også kontonummeret som pengene ønskes utbetalt til noteres på angrerettskjemaet. Det samme må du gjøre hvis du har betalt med faktura via Cresco eller Klarna. Har du betalt med Visa eller MasterCard blir pengene tilbakeført til det samme kortet du benyttet til betaling.

Merk pakken tydelig med «Angrerett» samt returnummer, og benytt følgende adresse:

CEWE Norge AS
Postboks 4 Bjørndal
1214 Oslo

Har du valgt å hente ut din nettordre i en av våre butikker, gjelder Angreretten på samme vis som for andre ordre bestilt i nettbutikken, og vi benytter oss av de samme rutinene. Du kan også levere inn en avtalt retur med returnummer i en av våre butikker innen rimelig tid fra avtalt retur med vår kundeservice.